piątek, 11 października 2013

The key to creativity

Heja!
Chciałam dziś poruszyć temat, który jest dla mnie bardzo ważny. Mam mianowicie na myśli kreatywność i wyrażanie siebie:) Pomyślałam, że napiszę o tym ponieważ sama kocham rysować i daje mi to mnóstwo radości & satysfakcji. Dlatego stwierdziłam, że każdy powinien znaleźć w sobie swoją twórczą stronę i wprawić prawą półkulę w ruch;) W sumie to ten post ma za zadanie zachęcić do działania twórczego. Tworzenie i produkowanie się w najróżniejszych dziedzinach sztuki daje mi przede wszystkim dużo relaksu, pozwala ochłonąć, oderwać się od rzeczywistości, jednocześnie inaczej postrzegać świat i zauważać rzeczy, na które inni nie zwracają uwagi i dostrzegać piękno w szerokim tego słowa znaczeniu. Poza tym, zawsze jestem bardzo podekscytowana kiedy mam nowy pomysł na rysunek. Na przykład ostatnio, m.in pod wpływem zbliżającej się studniówki, udało mi się stworzyć mój wymarzony outfit. Wykorzystałam sukienkę, którą znalazłam w internecie na stronie sklepu 'Asos' (i którą pewnie zdecyduję się kupić, bo jestem oczarowana:D). Jako że ostatnio mam fetysz na Roaring twenties (tak tak, zostało mi od czasu obejrzenia 'Wielkiego Gatsby'ego') dlatego efekt jest taki:



(wybaczcie paskudną jakośćxD)
Anyway: mimo, że nie znam się w ogóle na projektowaniu mody to jestem zadowolona:) 
Uwielbiam również być świadkiem kreatywności ludzi i podziwiać ich geniusz. Np. moja przyjaciółka Domiś lubi malować pejzaże akwarelami i jest w tym naprawdę świetna! Natomiast jakiś czas temu odkryłam, że moja inna koleżnaka wykazuje ogromny potencjał do pisania (zarówno prozy jak i wierszy). Dlatego apeluję: wyrażaj siebie w jakikolwiek sposób ci odpowiada i rozwijaj swój talent - nie ignoruj go!- i najlepiej dziel się nim z innymi. Dla rysujących polecam stronę 
dla interesujących się modą i projektowaniem
Jeśli interesujesz się sztuką, nigdy nie zaszkodzi wybrać się do muzeum i np. poszkicować (osobiście uwielbiam to robić, szczególnie rzeźby:>), jeśli twoją mocną stroną jest aktorstwo to może lepiej wybrać się do teatru niż do kina (lub ogladać pirackie filmy na kompie;)
Omg ten post był taki chaotyczny ale mam nadzieję, że płyną z niego jakieś wnioski i pozytywne myśli. Chciałam powiedzieć o tylu rzeczach, że się trochę zagmatwałam i pewnie cześci i tak zapomniałam. Meh, no dobra to ode mnie będzie tyle:> Niedługo znowu się odezwę.


  


"Creativity is a great motivator because it makes people intersted in what they are doing. Creativity gives hope that there can be a worthwhile idea. Creativity gives the possibility of some sort of achievement to everyone. Creativity makes life more fun and more interesting.
- Edward de Bono"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz