piątek, 18 października 2013

Toruń is always a good idea!

          
             

Must see w Toruniu:

Kiedy dowiedziałam się, że na ostatnią wycieczkę klasową wybieramy się do Torunia, byłam trochę rozczarowana. Wiadomo, każda kilkudniowa ucieczka z miasta jest dobrym pomysłem, ale właściwie dlaczego akurat do TORUNIA? Podam Wam kilka ważnych powodów i miejsc, których nie możecie pominąć.
                     
1) Central Coffee Perks Toruń- jeżeli jesteście fanami serialu FRIENDS lub po prostu chcecie spędzić miło czas przy kawie i tostach to musicie odwiedzić Perks. Przy wejściu powitał nas zapach przypraw korzennych i kawy oraz przemiła barristka. Cieszyłyśmy oko niskimi cenami i wystrojem, który miał przypominać scenę z serialu (well, nie widziałam zbyt wiele odcinków, więc nie mogę się nijak odnieść, powiem tylko, że było bardzo przytulnie). Jeśli jednak masz dosyć tłocznych miejsc i ludzi, to możesz rozsiąść się w kanapie i obejrzeć odcinek Przyjaciół. 
2)Jan Olbracht Browar Staromiejski- Jako, że Toruń kojarzy się z piernikami, nie możecie nie spróbować PIWA PIERNIKOWEGO. Rozkoszujcie się jego smakiem, siedząc w 'beczkach' z grupą przyjaciół. W naszym wypadku było niesamowicie!
*tak wyglądaliśmy wychodząc:


3)Stary Młyn- w tej restauracji jadłam największe pierogi ever! Zamawiając 3 można być pewnym, że wyjdzie się z pełnym brzuchem i szczerym uśmiechem na mordce. 

4) Planetarium- a propos jedzenia- nie polecam chodzenia tam po obiedzie- jest tak miło i nastrojowo, że najlepsza drzemka pod gwiazdami gwarantowana.

5)Kadr- czyli gdzie pójść na pyszne i tanie driny. To miejsce poleciła mi sprzedawczyni w rossmanie, która była na tyle miła, że malując nam paznokcie (as lame as it sounds) że powiedziała nam o swoim ulubionym pubie studenckim. Shoty są tam tak wspaniałe, że wydałabym tam miliony, gdybym mogła. Pyszne, tanie i kolorowe drinki to było coś. Polecam Kamikadze, Brudnego Harrego i Blow!
6)Spacer nad Wisłą- nieważne czy o 4 czy o 16, zawsze warto obejrzeć stąd mury miasta i, jeśli będzie wystarczająco ciepło, usiąść na barce i podziwiać widoki. 

Najbardziej spodobało mi się to, że wszystko w Toruniu jest blisko rynku. Przez to, że jest to stosunkowo małe miasto, a dużą jego część, bo aż 20 procent, stanowią studenci, miasto ma niesamowity klimat. Idealne na 3dniowy wypad ze znajomymi.

To by było na tyle. To mój pierwszy post tutaj, so don't judge me. Całuski!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz